måndag 28 februari 2011

Måndag.....älskad och hatad

Okej måndag denna kanske veckans mest hatade dag av om flesta...helgen är slut och en hel
veckas arbete till nästa helg
Men kan det vara namnet som gör det Måndag låter ju rent trist.....tänk Tisdag låter ju genast lite gladare
Ja det kan man säkert diskutera i alla evighet....men vad skulle Måndag ha hetat för att det skulle bli bättre??

Dagens ämne ???
Ja vad ska jag skriva om idag??
Letar runt i hjärnan för att komma på nåt bra och kanske även intressant.....
Jo nu kom jag på nåt....
Jag skrev ut flera recept på mat som vi aldrig har ätit och tog med dessa direkt på affären för att handla allt som skulle vara i maträtterna då behövde vi inte skriva en lista ....det tyckte jag var rätt smart
Vi gjorde En av dessa rätter i lördags som räckte ända till igår kväll
Så idag blir det en Ny rätt......kanske inte så intressant men nåt måste jag skriva
Nån kanske tycker att det var en bra ide
Så dagens tips: Gå in på någon sida med recept (mat) och skriv ut

Den 8 mars är det internationella kvinnodagen och fetisdag då kommer jag att befinna mej här:

http://www.restaurangkajen.se/
Super trevlig ställe rekommenderas varmt
Sirpa med personal är underbara människor
Nästan alla bilder på hennes hemsida har jag tagit...smygreklam...

Imorgon tror jag att jag ska skriva om våran Jokkmokksresa.....

Ut i det vackra vädret och njut av solen....ladda med D-vitamin

Kram Bej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar