lördag 26 februari 2011

Lördag o vår????

Idag har jag varit och åkt sandbil....nä inte en bil från Sand .....jo föresten det också
Det är trevligt göra en lördag förmiddag

Men vad händer här ute det börjar likna Vår banne mej
Fast jag tillhör skaran som alltid säger att det här är bara en retning

Idag har jag inte så många tankar .....tack o lov att det är ganska tomt ibland

Nåt som slår mej....(ajaj)...är varför folk och jag själv inte umgås så mycket med folk på vintern
alla sitter hemma o kurar
Därför ska jag ändra på det idag ....jag ska gå över till några grannar o ställa till
besvär och leva rövare......haha då vet dom vad som väntar när sommaren närmar sej så blir det
inte så stor chock då.....för dom kanske har glömt hur det är att ha besök av Mej
Typ som när barnen ska skolas in på dagis......en invänjningsperiod...heter det verkligen så????

Rövare är ett konstigt ord liksom stjärterum vem har kommit på såna ord
Ja Du ser ju ungefär vilken nivå hjärnan är på idag

Jag har en kompis....ja faktiskt .....som åker till Kina imorgon och jag är såååååå
sugen på att följa med men det får bli ett annat år
Hoppas verkligen att kompisen får trevligt där
och Köper saker till Mej

Tänkte att jag skulle rekommendera något idag det får bli
http://www.bonprix.se
Här kan man handla kläder även vi som är lite för kort för våran vikt
Ja även dom som är för långa för sin vikt
Billigt o bra


Nä nu är Du less så ha en god eftermiddag

Kram Bej
Ps jag har flera kompisar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar