söndag 19 februari 2012

Snö snö mera snö

Okej nu har jag varit slö och inte skrivit på bloggen ...sorry...men idag ska jag lägga upp bilder som får tala för sej själv....nämligen snö och ännu mera snö

Tro det eller ej men detta är min spark

Gå på utedass är nog inte att tänka på ....

Inte att cykla heller....
Inte att sitta på uteplatsen heller....vill ha sommar
Tror att jag får vänta med att plantera i växthuset......när kommer våren ????

Storm på älven


Vårat hus i snön


Då är det skönt att gå in i stugvärmen när stormen rasar  ute





Ha en bra söndag mina vänner
Kram Bej

1 kommentar:

  1. När jag ser dina bilder så längtar jag ännu mer till er. Ja, jag vet, inte så kul för er som bor i all denna snö men jag skulle vilja åka skoter,pimpla på isen och dricka varm choklad ute...allt gärna med dig och Cattis och Inger:)
    Inte roligt att höra berit att din nacke spökar...påverkar kylan kanske?
    Sydsveriges största kram till dig från mig
    Annika

    SvaraRadera