torsdag 2 februari 2012

Elda elda

Jaha då kom kylan så nu får man elda o elda för att hålla huset varmt....tur att vi har mycket ved
- 20 grader och sol (äntligen) jag var faktiskt ut en sväng på gården med kameran trotsade kylan några minuter
Igår var jag och hälsade på ett dagcenter eller dagverksamhet kanske det heter ....det är vuxna handikappade som har en plats att vara på på dagen och tillverkar saker .....dom här snickrar och gör i huvudsak embalgepallar....men lite andra fina saker gör dom också....man blir så glad av dessa människor ....
I lördagskväll var jag på tjejmiddag och hade trevligt med mina vänner....skulle också behövas göras oftare....man gör alldelens för lite saker med sina vänner .....får ändra på det ....
Hoppas på en bra fortsättning på vintern med mycket sol o många bra bilder.....
Jag verkar ha en del från andra länder som läser min blogg och det är verkligen roligt ni får gärna skriva en kommentar om vart ni bor
Sköt om er därute
Kram Bej

Frost

Frost

Liten pippi men kaxig sånt gillar jag


Frusen blomma 

1 kommentar:

  1. Förlåt för sen kommentar...brukar alltid kommentera "mina" bloggar men orken har varit frånvarande. Men nu är jag på gång igen. Din a bilder Berit är så jäkla fina. Är så stolt över dig...
    Kram Annika

    SvaraRadera