torsdag 24 februari 2011

Självförtroende

Jag märker att det är många med mej som har dåligt självförtroende men 
tack vare bla den här boken så har mitt blivit bättre

Jag har läst böcker och varit på många föreläsningar om personlig utveckling
och det har hjälpt mej mycket


Man måste komma i håg att vi lever här och nu, ta vara på det
Låt inte andra styra över ditt liv 
Många har förmågan att tala om för en hur dom tycker att man ska vara 
-Var dej själv

"Alla våra drömmar kan bli verklighet-om vi bara har tillräckligt med mod att följa dem"
-Walt Disney

Och visst är det väl så
Det är ju DINA drömmar och ingen annans

Många säger -Vad ska folk säga och tycka ......
Men om du tänker efter hur mycket tänker du på vad andra gör
Stå på dej om det är något DU tycker är bra 
Jag tycker att DU ska läsa den här boken 
Jag har den som min "bibel"

-Hur du motiverar dig själv när allt suger
Av :Thomas Nilsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar