torsdag 15 november 2012

Naturens färger

Ojoj nu var det länge sedan jag skrev här
Jag är inne o läser bloggar och så tänker jag att nu ska jag lägga ut några bilder
men ibland är det långt mellan tanke o handling
Vaknade idag med en ond hals o rinnande näsa.....tycker inte om att vara förkyld
men det är väl få som gillar att vara sjuka
Det har blivit dåligt med fotande på sista tiden också....men jag håller på med mina fågelholkar
nu är det några julmarknader på g det blir trevligt
Har tagit några bilder som jag tycker passar under namnet -Naturens färger

Sköt om er
Kram Bej















3 kommentarer:

  1. Som vykort...så otroligt vackra.
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Väldigt fina foton, dom känns väldigt mysiga :)

    SvaraRadera
  3. Vackra höstbilder...som nu är ett minne blott under all snö :) Passar på att önska dej en god jul!

    SvaraRadera