onsdag 9 november 2011

Träd





Länge sedan jag var här nu...så typiskt mej.....men så blir det ibland
Igår var jag ute i skogen en sväng tog lite bilder med " färg"......
Har anmält mej till ännu en julmarknad den 10 dec 
så nu blir det till att måla
Har en den 27 nov och en den 18 dec så det blir 3 julmarkander i år...kul att se hur det går...
Är så sjukt sugen på ett macroobjektiv ....jag hoppas 
att tomten är snäll i år ;)
Ingen snö i sikte ännu här i norr ..men vintern blir ju bara kortare ....skönt

Om 20 dagar åker jag till Stockholm ....ska bli sååå kul att träffa min goa vän och framförallt min yngste son
vi ska gå på julmarknad på Skansen det är sån fin julmarkand ...sådär gammeldags...
Nä nu får ni ta hand om er därute
Stor kram B









1 kommentar:

  1. Men gud vilka färger.

    Skulle vilja åka upp nu på en gång när jag ser dina fina bilder:) Hade hoppats komma upp i höst men ekonomin räcker inte till för tillfället:( Hoppas på tidig vinter kanske.

    Ha det super i Stockholm
    Kram Annika

    SvaraRadera