tisdag 29 november 2011

Mot huvudstaden

Okej dagarna går och tiden med dom....fattar inte att det ska vara så svårt att avsätta några minuter till bloggen
Förra veckan fotade jag en familj lägger ut några bilder på söta barnen...lite svårt att fota barn när dom har såå mycket spring i benen men tillslut så....
I söndags var jag på Ersboda julmarknad med mina fågelholkar......kul att träffa både nya och "gamla" ansikten
Måste nog försöka göra några postlådor för folk efterlyser såna
Imorgon åker jag till kungliga huvudstaden för att hälsa på min fina Katarina och få en skymt av min yngste son .....måste säga att jag längtar.....V86 premiär på Solvalla står på agendan det blir spännande
Tänkte faktiskt ta med en liten vän Mr Mosqito....han har inte varit på någon resa förut ....får se hur han sköter sej
Ett besök på fotografiska museet och Skansen julmarknad finns också med
Men vi hinner nog med en del annat också
(Det är inte lönt att försöka komma hit o bryta sej in för min store man är hemma)
Idag är det -3 grader tror att älven börjar slå sej till ro snart
Ha en underbar dag allihopa
Kram B


Lillasyster

En inte så glad storebror 
Ersboda julmarknad

Mr Mosqito




1 kommentar:

  1. Men va mycke fina holkar du gjort...är det Mikael jag skymtar bakom dem?
    Ha det riktigt kul i Stockholm,en stad med snabbt tempo men härlig:)
    Kram Annika

    SvaraRadera