fredag 14 oktober 2011

Magiska timmen.....

I fotografins värld finn det en gyllene timme eller som den även kallas för den magiska timmen
en av dom absolut mest älskvärda tider på dygnet att fotografera under
Den gyllene timmen infaller 2 ggr per dygn
Soluppgång och solnedgång
I morse var jag ute vid detta tillfälle och man önskar att tiden kunde stå stilla så underbart vacker vår natur är
Om du har tid stanna upp en morgon när frosten har tagit sitt grepp om växterna och solen börjar komma fram
Titta ner på alla små sköra växter som fullkomligt strålar i solen......man fattar inte hur många färger som finns ute.......man blir alldelens varm inombords
För er som inte kan vara ute eller av annan anledning inte har tid hoppas jag att dagens bilder kan förmedla lite av känslan jag pratar om

En annan trevlig sak idag är att jag bokat resa till Stockholm för att hälsa på en av mina.... ja vad säger man äldsta vänner låter ju  som om hon är jättegammal och längsta vänner låter ju som om han är jättelång
En av mina vänner som jag känt längst ...det lät bättre
Hoppas min yngste son har tid med sin mamma också....blir nog en träff med några andra goda vänner hoppas jag

Hoppas ni får en riktigt härlig fredagsmysig kväll
Var rädda om varandra
Kram B










1 kommentar: