fredag 21 oktober 2011

Björkar

Idag var jag ute och fotade lite björkar.....behövde komma ut lite efter gårdagens stapatser....skulle byta till vinterdäck på bilen när domkraften gav vika och naturligtvis hade jag båda händerna uppe på hjulet så jag klämdes fast mellan däcket och skärmen....som tur var min man med så han lyfte snabbt upp bilen så jag kunde komma loss.....har haft värk inatt  och ena handen är svullen ...det tar ont ända upp i nacken....som om man inte hade nog med besvär.....jaja det kunde ha varit värre
Ikväll ska jag åka ner till Hörnefors för att vi ska förbereda inför imorgon så vi ska avgöra fototävling...http://www.vk.se/Article.jsp?article=486546 den bilden som är i mitten är min ;)
 Ha en trevlig fredagkväll
var rädda om er
Kram B














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar