fredag 23 september 2011

Mina fina vänner.....

Då var det fredag ...som om det skulle spela så stor roll egentligen när man är hemma hela tiden....skillnaden är att vi blir fler hemma på helgen och det är ju trevligt
Idag är tankarna många men jag har inte tid att skriva ner alla.....
En tanke är varför skaffar man sej bästa vänner som sedan visar sej svika en så totalt....
Att man kan ta så oerhört fel på vissa människor ....sånna som är bra på att manipulera andra......men tur att det visar sej ....och att man kan gå vidare utan dom.....
Men jag säger som Tony Rickardsson   -Jag är inte bitter.....
För jag har så otroligt många fina toppen vänner kvar och dom är jag jättetacksamma för
Tack mina fina vänner för att ni finns
Man säger  för sällan att man tycker om människor....så den dagen det är för sent ångrar man att man inte sa mera uppskattande saker


Det är en del att göra idag ...min man ska ha firmafest så det är lite att fixa
Så jag avslutar med en stor kram till alla 











1 kommentar:

  1. Ja du, min vän, det är inte roligt att upptäcka att vänner sviker. Som tur är så finns det så många omkring en som verkligen bryr sig.
    Det svåra är att komma ihåg det när sånt tråkigt händer.
    Vilken skön bild... Kram Annika

    SvaraRadera