torsdag 29 september 2011

Berättar om igår...

Ja igår lovade jag ju att jag skulle skriva idag om vad som hände igår så det är bäst att jag gör .....
Dagen började med ett besök på vårdcentralen o ett ekg som gick bra.....
Sedan på eftermiddagen åkte jag in till stan o Mariehem där jag blev tvärförälskad i en Mandarinand
Han satt ute på en liten ö i dammen så han var svårfotad (flörtad) men plötsligt kommer en herre och börjar kasta ut bröd och då kommer min lilla älskling fram och är jättenära mej.....oj vilken lycka äntligen har jag fått fota anden.....jag har varit så avundsjuk på dom som fått se en på nära håll men nu har jag fått en dejt jag också.....är såååå lycklig för man kan då inte säga annat än att visst är han stilig

Sedan var det dax för mej att sitta  framför kameran.....nervöst....ja.....åkte till universitet för att vara med på ansiktsfoto träffade en trevlig Johanna som hjälpte mej under fotningen
Man skulle göra olika ansiktsutryck och det är svårare än man tror..... sätter in en länk så ni kan läsa om hur det går till
 http://ansiktsfoton.se/
Haha men roligt var det och skoj att man kan hjälpa till i forskningen

Idag har jag haft besök av sötaste Sandra och bästa Eva.....roligt att träffa vänner

Ha en fortsatt trevlig kväll
Sköt om er därute
Kram

















4 kommentarer:

  1. Som vanligt ljuvliga bilder...
    Fattar inte att vi har såna vackra fåglar i Sverige, helt otroligt.
    Bra att du kom till vårdcentralen, du måste hålla dig frisk och kry annars blir vi ledsna, på riktigt. Stor kram Annika

    SvaraRadera
  2. Försöker förtvivlat att kommentera men nåt är fel.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder Berit, som alltid.
    Hade ingen aning om att vi hade såna fåglar i Sverige, så vacker.

    Kram Annika

    SvaraRadera
  4. kollar bara igen så att det funkar, verkar som så.

    SvaraRadera