måndag 11 april 2011

Länge sedan

Ojoj nu var det länge sedan jag skrev något här......
Förstår inte vart tiden tar vägen nu är det Vår på riktigt ute

Har börjat med LCHF alltså Low Carb High Fat
Går ganska bra.... bättre för min man.....inatt har jag haft värsta abstinensen efter socker
tänk vad kroppen gör mot en....dåligt humör....ont i huvet..nästan tendens till depp.....
Men jag ska försöka stå på mej......ensam är stark ...haha...

Och så har fåglarna kommit till Degernsäslätten så man får vara där o kika
Har man inte varit där så är det väl värt ett besök















Idag blir det ett besök på Ålidhems bibliotek ska kolla vart jag ska ha min fotoutställning
Återkommer i det ämnet......

Men nu lite Turkisk yoghurt
Ha en fantastisk dag mina vänner
Kram BEJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar